reklama

....sentimentálne ráno

Bolo ráno. Normálne žltooranžové jesenné ráno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vyšiel som von a keď som konečne poriadne otvoril oči, čakal som, čo uvidím. No nič. Všetko bolo rovnaké. Porozhliadol som sa, či ako každé ráno predsa len nenájdem niečo nové, no už som vlastne aj vedel, že nič také sa nestane. Veľmi som sa nad tým nezamýšľal a šiel som sa prejsť. Vyšiel som na nejaký kopec, ktorý som si, neviem prečo, všimol až vtedy. Bol modrý a ťažko sa rozoznávalo, kde sa končí kopec a začína nebo. Asi práve toto miesto bolo to niečo iné, čo som hľadal. Na vrchole bolo strašne pekne a nejakým sposobom veľmi príjemne. No a keď už sa mi podarilo dostať na také parádne miesto, povedal som si, že to nejak využijem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Už od šestnástich rokov viem lietať. Naučil som sa to, keď som ju spoznal. Neviem ako, ale nejak som to dokázal a tak som aj vtedy, v tom momente vzlietol. Lietal som a zo vzduchu pozoroval to žltooranžové ráno. Myslel som na ňu. Keď lietam vždy na ňu myslím a pochybujem, že by sa mi bez toho podarilo odtiahnúť nohy od Zeme. A tak som ležal v tom modrom okolí a počúval nebo. Bolo mi strašne fajn....

Miloš Lajmon

Miloš Lajmon

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Celkom rád by som vedel názor niektorých z Vás....a ospravedlňujem sa za gramatické chyby, ktoré v príspevkoch určite mať budem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu